Powered By Blogger

torek, 15. september 2015

Sladko-kisli tofu z brokolijem in mandlji



Sestavine za 3 osebe:
- 1 navaden tofu
- 400 g brokolija
- koruzni škrob
- tamari
- ingver v prahu
- ketchup
- agavin sirup
- sol, voda
- sončnično olje
- mandlji v lističih

Tofu narežeš na majhne kocke in ga kratek čas mariniraš s tamarijem (ali sojino omako).
Posebej v soparniku (ali v vreli slani vodi) skuhaš brokoli, narezan na manjše koščke.
Mariniran tofu povaljaš v koruznem škrobu ter ga pečeš na sončničnem olju, začiniš z ingverjem v prahu, po potrebi dosoliš in lepo zapečeš. Medtem v skodelici zmešaš ketchup (2-3 JŽ), tamari (1 JŽ), agavin sirup (1 JŽ), razredčiš z vodo, dodaš še ingver v prahu in 1 JŽ škroba. Z mešanico zaliješ tofu in dodaš kuhan borkoli, vse premešaš in na kratko kuhaš, po potrebi razredčiš z vodo. Posebej v ponvi prepražiš mandlje v lističih ter z njimi posuješ že servirano jed. Za prilogo paše riž.

3 komentarji:

  1. Živjo :) sicer ni v zvezi s tem receptem :) je pa z enim drugim, ki ga sploh ne najdem na tvoji strani več. Pa me zanima, če ga lahko dobim, ker je božanski :) Gre se za Vegansko sadno torto - kjer so notr kiviji in ananas pa puding :D ga iščem, pa ga ne najdem. Sem se ti že na FB razpisala :D

    u glavnem :) zlo bi bila vesela, ce bi lahko dobila ta recept :) ker imaš res vse recepte krasne in najboljše in preproste :) obozujem vse kar objaviš :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Anchi, si me vzpodbudila za še kakšno objavo :)
      ponovno objavljam link, ki sem ga res umaknila, ker se mi zdijo drugi biskviti veliko bolj okusni.... ;)
      http://katjina-kuharija.blogspot.si/2013/04/veganska-sadna-torta.html
      na FB pa nisem dobila sporoččila, nas je več Katja C..... :)

      Izbriši
  2. moj dragi ne more brez te torte :) in jo dejansko njemu vedno delam - za vsak rojstni dan (moj, sinov ali pa njegov) :)

    Polepšala si mi cel teden :)

    Woohoo!! Sm vedla, da si carica!!

    p.s. poglej pod Ostala sporočila na FB :) ker nisva FB prijateljici, sporočila vrže v Ostala :D Če pa ne, sem pa potem eni drugi pisala :D ji bo vsaj zabavno brat :D

    anyway... Hvala!! Krasna si!! :)

    OdgovoriIzbriši